15 juni 2015

Utfordring #104

God morgen!
Håper dere nyter det flotte sommerværet, men likevel har tid til å lage et bidrag, eller to, til vår siste utfordring i juni.



Temaet for denne utfordringen er
"blomster/flowers"

 Du kan lage kort, LO eller andre papirprosjekter. Husk at prosjektet MÅ være laget i vintagestil! Er du usikker på hva vintage betyr? Klikk på fanen "Vintage - hva er det?" øverst på denne siden.

Ditt bidrag må leveres innen: 28. juni kl. 22.00 CET.



Også denne gangen har med oss Your Own Scrap som sponsor.


I november 2013 startet vi Susanne og Merete en ny nettbutikk i Danmark. Vi henvender oss til papirkunstnere i hele Skandinavia, fordi vi mener at det er behov for et mer skandinavisk marked.
Vi er to søstere som har vært kreative i mange år med decopage, sying, kunstmaling, smykkefremstilling og scrapbooking.

Vår nettbutikk selger hobbyartikler innenfor primær scrapbooking og kortlaging (stempler, papir og øvrig tilbehør). Scrapbooking kommer opprinnelig fra USA hvor utvalget av scrapbooking materialer er stort, men vi mener at det er behov for et mere skandinavisk marked.

Your Own Scrap har fokus på egenproduksjon av stempler med skandinavisk design, og vi har allerede en stor kolleksjon med motiver fra den danske forfatteren H.C.Andersens eventyr. Vi har også fokus på tekster med bokstavene Æ, Ø og Å, samt stempler med skandinaviske tradisjoner.

Vi hos Your Own Scrap lager stempler etter ønske og kundene kan få laget sine helt personlige og unike stempler med utgangpunkt i bilder, postkort eller tegninger av god kvalitet. Your Own Scrap kan også lage graveringer i tre, lær, glass, akryl og plast. 

Hvis du ønsker å følge med i utviklingen til Your Own Scrap så kan du bestille vårtnyhetsbrev som inneholder informasjon om nyheter, produkter, arrangementer mm.

Vinneren av utfordringen (den som blir stemt fram som topp 1) mottar en flott premie fra Your Own Scrap, og denne gang har de også sponset designteamet med flotte vintagestempler.





Jeg heter Wenche og har papir som stor lidenskap i tillegg til min 
herlige familie og mitt landlige liv. Jeg leter fremdeles og for alltid 
etter min stil, og koser meg i jakten; elsker å teste nye ting. Jeg er 
en av bak-kvinnene hos utfordringsbloggen Scrappelyst 
http://scrappelyst.blogspot.no/, sammen med en herlig gjeng kreative 
jenter. Gjennom denne hobbyen får man venner for livet <3
Jeg er med i design teamet til Global Hobby og Kunst 
http://www.globalhobby.no/, med bloggen Din Fantasi fra hobby til kunst 
http://www.dinfantasi.no/. I tillegg er jeg i DT for Marianne Designs 
Design Team World http://mariannedesign.nl/, og jeg publiserer 
blogginnlegg hos Tusenideer.no http://tusenideer.no/. Og stort sett alt 
det jeg lager samles i min egen blogg: Wenches skribleri 
http://wenchejensen.blogspot.no/. Ønsker dere alle en kreativ dag, og 
sleng dere med i den blomstrende utfordringen.
Og Wenche har laget dette nydelige kortet for oss:


Sponsormateriale: stempel fra Your Own Scrap

Sponsormateriale: stempel fra Your Own Scrap

Sponsormateriale: stempel fra Your Own Scrap

Sponsormateriale: blomster fra Gode Minner

Sponsormateriale: Motivstempel fra Your own scrap


1 kommentar:

  1. Minha 1ª participação aqui....adoráveis projetos!
    Abraços from Brasil
    Marlei

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!