01 april 2015

Utfordring #99

Er dere i påskemodus? Kanskje klar for en utfordring å løse i påskeferien? Den kommer her!

Utfordring #98 lyder - bruk perler/pearls på prosjektet ditt.

Du kan lage kort, LO eller andre papirprosjekter. Husk at prosjektet MÅ være laget i vintagestil!
Er du usikker på hva vintagestil betyr? Klikk på fanen "Vintage - hva er det?" øverst på denne siden.

Ditt bidrag må leveres innen 13. april kl. 22.00 CET.



Crafty Individuals

Crafty Individuals is an exciting web based venture into the creative world of crafts and alterd art products for long time friends and business partners, Jean Hardy and Malcom Noble. Jean is a practicing artist, avid crafter, and teacher, and Malcom is a professional photographer, and we live and work in the North East of England. Both of us are fully involved in the design and manufacture of the Crafty Individuals unique brand of popular and top quality art rubber stamps, cutting dies, masks/stencils, and paper craft products.

Crafty Individuals har vært så generøse og sponset oss med en flott premie til den som blir stemt fram som vinner/topp 1.




Denne gangen er vi så heldige å ha med hos Randi Thorsen, og vi lar henne presentere seg selv:

Jeg har alltid vært glad i å holde på med “papir-kunst”.
For noen år tilbake bestemte jeg meg for å bestille utstyr til kortlaging. Da denne pakken kom, visste jeg ikke helt hvordan alt skulle brukes, men prøvde meg frem. Så etter en stund meldte jeg meg på kurs, SCRAPPE-KURS. Så uerfaren som jeg var, så trodde jeg dette var kortlaging. Men, her ble jeg også hekta. Lagde flere album. Så dekorerte jeg en eske, en spikereske mannen min skulle kaste. Hekta igjen!
Nå varierer jeg med både kort, tags, scrapping og esker. Jeg lar meg inspirere av det meste. Farger, stemning, årstider og mer.  Jeg er veldig glad i å pynte litt ekstra med blomster, glitter og bling. Dette gjennspeiler seg i det meste av det jeg lager. Jeg liker å lage både i vintagestil, CAS og shabby chic, alt etter hva som lar meg inspirere.
Jeg er utrolig glad i denne hobbyen. Kobler helt av og storkoser meg når jeg holder på.

Og her er det nydelige kortet Randi har laget som inspirasjon til utfordringen.





Og her er litt mer inspirasjon fra Vintageteamet





Vintageteamet ønsker dere alle en riktig god påske!

Happy Easter from Living Vintage - featuring 12 images that remind me of Easter.


4 kommentarer:

  1. Sødt kort i smukke farver!

    1000 tak for at du deltager hos os på Vintageutfordring.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  2. Hele mooie voorbeeldkaarten van het DT en
    een leuke challenge om aan mee te doen!
    Fijne paasdagen ...groetjes Gerie

    SvarSlett
  3. Hi hi ... jeg glemte at uploade mit bidrag da jeg lavede det - men bedre sent end aldrig ;)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!