15 oktober 2012

Udfordring 49


Så er det blevet efterår og vi går en mere mørk og kølig tid i møde.
En tid, hvor der er lagt optil hygge og selvfølgelig scrap :)
Så derfor har vi denne gang valgt en Challenge, som passer perfekt til denne tid.


Udfordring 49: Skab lys i en mørk tid

Denne gang vil vi meget gerne se en masse smukt dekorerede lys, kort med lys, lanterner mm. Bare der er LYS, så er vi tilfredse.
Så lad kreativiteten flyde og udfordre jer selv med skønne tutorials omkring på nettet, tag på loppemarked, brug en masse skønne teknikker & lækre VINTAGE produkter.

Men husk at bidraget SKAL være VINTAGE. 
Kig længere nede i indlægget for inspiration fra designteamet.

Idet vi nu har taget hul på sommeren og i skal nyde jeres ferie, så har vi ændret deadline, så i har frem til 

d. 28. oktober kl. 22.00

Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com


---------------------------------------------------------


Now it's fall and we are going one too darker and chilly days.
So this time we have chosen a Challenge, which is perfect for this time.


Challenge 49: Bring light in a dark time

This time we would like to see a lot of beautifully decorated candles, cards with lights, lanterns mm. 
Just who is LIGHT, so we are satisfied.

So let your creativity flow and challenge yourself with wonderful tutorials around the web, go to flea market, use a lot of wonderful techniques & delicious VINTAGE products.

But remember that the contribution MUST be VINTAGE.
Look further down the topic of inspiration from the design team.

Since it's summer and you properly enjoying your holiday, we have changed the deadline, so you have until


the 28th october at 10.00 pm



The rules are in the sidebar - Please read them.

Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.

Remember that it must be a direct link with your contribution, so we can easily find it.



You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com

---------------------------------------------------------


This time we welcome a new sponsor



Jette, som er ejer af Scrapdesign beskrivelse af butikken. 

Interessen for at scrappe har jeg haft i mange år og det var faktisk på en ferie i australien jeg første gang hørte om scrapbooking. Idag kan jeg bedst lide at dekorere æsker og lave kort. Jeg elsker at bruge bånd og blomster, og gerne i farverne lilla og brun. 
Jeg åbnede butik i 2007 i sverige men efter kun 3 år valgte jeg at lukke den og kun satse på web butik, messer og markeder.
Jeg har netop indgået et samarbejde med det svenske firma YouDo og søger butikker der har lyst til at handle deres super flotte varer. 
Lige nu venter jeg på at et fest lokale bliver klar på amager og når det er klar vil jeg holde kurser i scrapbooking, kort, æsker mm, samt lave hygge aftener, for når man er flere til at "scrappe" er det bare så hyggeligt.
Så der er mange gode planer for fremtiden. derudover har jeg et andet lilla firma hvor jeg trykker på servietter og hold op det er blevet populært, se gerne mere her www.servietter.mono.net
hilsen jette

Jette har sponsoreret en meget lækker pakke med virkelig lækre produkter scrapting til den heldige vinder af denne udfordring.


Jette, who is the owner of Scrapdesign descriptions of the store.

The interest to scrap I have had for many years and it was actually on holiday in Australia I first heard about scrapbooking. Today, I prefer to decorate boxes and low cards. I love using ribbons and flowers, and like the colors purple and brown.
I opened the shop in 2007 in Sweden but after only 3 years I decided to close it and only focus on web store, fairs and markets.
I've just partnered with the Swedish company YouDo and looking shops who want to trade their super nice items.
Right now I'm waiting on a banquet room will be ready on Amager and when it is ready I will hold courses in scrapbooking, cards, boxes, etc., and make fun evenings, because when you have more to "scrapping!!" Is just so nice .
So there are many good plans for the future. In addition, I have another purple company where I press the napkins and stop it has become popular to see more here www.servietter.mono.net.
greeting jette

Jette has sponsored a very nice package with really delicious products scrapting to the lucky winner of this challenge.

---------------------------------------------------------

Designteamet har selvfølgelig allerede været kreative :)
Nyd dres smukke kreationer og bliv inspireret til selv at være kreativ.

Lizzi
Bring light into the darkness...
tilda brings light to us through her wand and aura...sweet magnolia stamp, handstamped with staz on ink in timber brown...hand colored with tim holtz distress markers...cosmo cricket papers prima flowers...martha stewart glitter and snowflake punch...


Heidi
  Jeg har laget en lanterne etter Lena Katrine sin tutorial. Noe forenklet har jeg gjort min.
Jeg har brukt akvarellpapir som jeg har svertet. Og pynten min er en Tim Holtz dies og blomster fra Woc. Blonde og pom pom trims har jeg også tatt med:) Gelatinplater som vinduer. MS kantpunch.
Telyset er elektrisk.


Gunn

Jeg har brukt et SPA lys, kjøpt på Nille.
* Bølgepapp
* Gesso
* Servietter
* Mønsterpapir
* Blonde
* Grov hyssing
* Knapper
Crackle accents
* Dieser fra TH og Magnolia


signe
Jeg har valgt at lave en lygte ud af et gammel syltetøjsglas.
Jeg har brugt nodepapir der er blevet krøllet samt bølgepap, begge dele er blevet sværtet med Distress Ink. Desuden er det blevet pyntet med blonde, lidt grangrne - i anledning af at der ikke er længe til jul ;) samt et træhjerte der også er sværtet og embosset i kanten med guld. Til sidst har det fået en enkelt halvperle samt stickles rundt på kanterne.


Olga

I decided to bring light in family house. It is so important, especially when it is so cold, raining or snowing outside and so pleasant to stay at home with family :)
I used Simple stories paper, flowers, Ranger embossing powder (gold), packing  twine, MS punch, metal pendant, candle.


Nelle

 Jag har gnuggat rub-ons direkt på mina ljus, vilket fungerade jättebra! Buntat ihop ljusen med ett papper från min spillbitslåda som jag använt en MS kantpunch på och sedan distressat kanterna med Vintage Photo. Under ostduken och metalldekorationen skymtar fler rub-ons fram.


Vi glæder os meget til at se jeres smukke kreationer .

Vintage Udfordrings Teamet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din tilbakemelding!